- Úvodní stránka
- Tipy a články
- ÚSPĚŠNÝ PRODEJ SOLÁRNÍ KOSMETIKY
JAK ÚSPĚŠNĚ PRODÁVAT SOLÁRNÍ KOSMETIKU
Prodej solární kosmetiky je nedílnou součástí ekonomického úspěchu každého solária či solárního studia. Měl by činit cca 20 – 25% vašich tržeb. Jak toho docílit?
Doporučujeme vám zásobit své solární studio širokou škálou kvalitní solární kosmetiky. Naučíme vás, jak ji správně prodat.
ZÁSADY ÚSPĚCHU:
- KVALITA
V první řadě je důležitá kvalita. Klient musí cítit, že skutečná hodnota produktu, který si kupuje, převyšuje jeho cenu. Koupí-li si špičkovou solární kosmetiku za vyšší cenu, chce mít jistotu, že si koupil opravdu to nejlepší. Provozovatel solárního studia musí prodávat kvalitu. Abyste své klienty nalákali na daný produkt, je nutné, abyste sami byli o jeho kvalitě přesvědčeni. Odzkoušejte ho a nadchněte se pro něj. Je důležité, abyste mu skutečně věřili, zákazník to pozná.
Tu nejkvalitnější kosmetiku na českém trhu zakoupíte ZDE>
- DOSTATEČNÝ VÝBĚR
Dle prostorových možností vašeho solárního studia doporučujeme mít co nejširší, pestrou nabídku kvalitní solární kosmetiky. Vystavte je na viditelné místo, kde upoutají pozornost klientů.
- PŘIPRAVTE TESTERY
Mějte připraveny testery nejlépe od každého produktu nebo alespoň od těch špičkových. Nabízejte je k přivonění či k vyzkoušení. Nechte zákazníky natřít si přípravek na tělo, případně jim umožněte půjčit si tester vyzkoušet na jedno opalování v soláriu.
- ROZUMNÁ MARŽE
Kalkulujte prodej solární kosmetiky s rozumnou marží. Jste maloobchodní prodej s možností vyzkoušení, poradenstvím, konzultací a s bohatými zkušenostmi s používáním krémů do solária. Prodáváte ten úžasný pocit, když je klientka hvězdou plesu s nádherným opálení a zářivou kůži od vás. Uvědomte si, že se klientovi musíte dostatečně dlouho a důkladně věnovat, vysvětlovat, ukazovat a zkoušet. Váš zákazník dostane mnohem více než špičkový krém, ale i odbornou radu a poradenství, které mu pomohou daleko snáze a rychleji dosáhnout úchvatného opálení. Nejste e-shop, kde klientovi nikdo odborně neporadí, protože nemá vaši zkušenost, kde si nemůže krém vyzkoušet, kde si k němu nemůže přivonět. Navíc při koupi v e-shopu je klientovi připočítáno poštovné, čímž se mu krém do solária výrazně prodražuje.
- MĚJTE SVÉ KLIENTY RÁDI
Abyste sebelepší zboží prodali, je důležitý váš aktivní přístup. Nečekejte, až se zákazník sám zeptá a začne se zajímat. Již při rozhovoru o tom, jak se správně opalovat a jak se chovat v soláriu, mu doporučte kosmetiku, která je právě pro něj nejvhodnější. Ptejte se ho na důvod jeho opalování. Proč se rozhodl docházet do solárního studia? Chce se připravit na dovolenou? Čeká ho plesová sezóna? Rozhodl se udržovat opálení celoročně například ze zdravotních důvodů? Poraďte mu, co bude právě pro něj ideální. Nabídněte kvalitní kosmetiku, která pečuje o kůži, hydratuje, vyživuje, dodává speciální vitamíny a antioxidanty.
Budete-li mít jakýkoliv dotaz, neváhejte se na nás obrátit. Rádi vám poradíme.
Sun City má pro vás připravenu širokou škálu kvalitní solární kosmetiky, která se bude prodávat doslova sama. Nejlepší krémy do solária expedujeme v den přijetí objednávky a u vás ve studiu mohou být již druhý den.
NAŠÍ KOMPLETNÍ NABÍDKU SOLÁRNÍ KOSMETIKY NALEZNETE ZDE>